Midsommar!

Glad midsommar pa er allihopa! Idag blir det midsommarfirande pa Elite Restaurang i Damlataş med Cassie och tva svenska tjejer till som jag inte har traffat förut. Det ska bli jattetrevligt att ata ute med nagra tjejer faktiskt, var ett tag sen. Efter middagen kommer Hasan och Hüseyin och möter upp oss för en harlig kvall pa Qeens Garden! Andra gangen för mig dar, ser fram emot det. Ska verkligen försöka att ta lite bilder ikvall, wish me goos luck hehe. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof