Sådär ja!

Har agerat lite hemmafru idag och tvättat (för hand dessutom), diskat och moppat golven. Nu sitter jag och mumsar på en god sallad som Cassie har gjort. Får se vad som händer idag, men skulle tro att det blir rätt lungt. Ikväll ska jag och Cassie till Michelle för lite vin och brieost! Åh jag kommer dö när jag äter den där osten.. Gott.
 
Min iPhone har ju varit "pausad" sen ca 2 veckor tillbaka. Det innebär att jag inte har någon service alls på den. Jag kan inte ens öppna spotify, facebook, instagram eller något som har med den yttre världen att göra längre. Min fråga är, hur fixar man det? Går det att fixa ens?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof