Flyt?

Jag har ju sökt, sökt och sökt jobb i ett halvår nu och det verkar börja lossna nu sisådär sex månader senare. Men bättre sent än aldrig eller? Jag ska på en intervju på måndag kl 10.00 och en annan på onsdag kl 14.00! Två intervjuer inom beloppet av en vecka är mer än vad jag har åstakommit under ett halvår, sjukt. Jag hoppas att jag får något av dessa jobben, eller båda för den delen, så fort som möjligt så jag kan börja tjäna lite pengar. Får se vad som händer inom den närmsta framtiden med jobb och Turkiet.
 
Ett tips till er som vill ha ett jobb och söker som dårar (!): Fortsätt att sök på annonser som du hittar på internet och sådär men RING RUNT OCH GÅ OMKRING OCH FRÅGA. Kan ju säga att jag fått typ noll svar från alla de företag som jag har mailat till och skickat mitt CV till som jag har hittat via arbetsförmedlingen.
Kommentarer
Uffe säger:

Lycka till gumman!

2013-03-07 | 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof