Kommentarer
Frida säger:

Jag har tänkt på en grej, vad tycker Hasan om homosexualitet?

Jag kommer ihåg att vi pratade om det nån gång att du inte vill vara tillsammans med en homofob eller rasist.

2013-12-10 | 17:13:10
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Frida säger:

Varför blev det här inlägget längst ner kommenterat på???
iPhone <3

Svar: Söt du är! Vi har haft väldiga diskussioner om detta med homosexualitet.. Här i turkiet är det ju helt oacceptabelt att vara det :/ Det finns verkligen ett stort hat mot det här.
Men han säger att han respekterar det. Dock märker jag att han är rädd för det och inte gillar det. Så han respekterar det men gillar det inte. Så det blir lite konflikter angående detta ibland :P
Emmy Thörnelöf

2013-12-10 | 17:13:57
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Frida säger:

Jag såg en dokumentär om det nämligen och då ville de intervjua en person som flytt till Turkiet från Iran och teamet fick besked från Turkiet att "varför vill de filma om homosexualitet". Då tänkte jag på er.

Svar: Ja, det e totalt "förbjudet" här.. :(
Emmy Thörnelöf

2013-12-10 | 22:28:42
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof