Dag fyra

Jag började mitt "nya liv" i söndags. Har ju haft ungefär en månads uppehåll från träningen så nu blir det till att börja om kan man väl säga. 

Jag äter mycket bättre och äter inte bröd numera. Har inte heller ätit potatis, ris eller pasta under dessa fyra dagar. Det kommer jag dock att göra i framtiden, det har bara inte blivit så nu. Min mage har varit konstig, men det kanske bara är för omställningens skull? 

Har även börjat gå promenader innan frukost. Inte exakt varje dag men har gjort det två av fyra dagar hittills. 

Till frukost under dessa dagar har jag ätit:
Två wasa surdegsknäcke
Ett ägg
Keso
En kalkonskiva och en ostskiva
Naturell yoghurt med egen musli
Vindruvor

Något har väl skiljt sig från dag till dag men har ätit i stort sett samma. Åt havregrynsgröt med blåbär och hallon en dag också. 

Ska bli spännande att se vad som kommer att hända med min kropp! Vet att man inte ska fokusera på vikten, det gör jag inte heller. Men kan ändå vara kul att se om man går upp eller ner. I söndags vägde jag 65,4 kg. Ska väga mig idag på gymmet och se om något har hänt. 
Kommentarer
Dagge säger:

Du är duktig du! Sjukt, vägde mig igår och vägde exakt samma!

Svar: Nämen tack :D Haha creepy!
Emmy Thörnelöf

2014-04-30 | 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof