Hur jag och Hasan träffades

"Hej! Kul att läsa din blogg! Jag skulle så gärna vilja att du skriver och berättar om hur du och Hasan träffades. Kanske har du redan gjort det men jag har läst från början och inte hittills hittat ett inlägg om det. 
Hälsningar Carina"
 
 
Blir alltid så glad när någon skriver till mig och ställer frågor. Självklart ska jag berätta för er hur jag och Hasan träffades. 
 
Historian är dock inte så häpnansväckande och inte heller så värst spännande, haha. Jag och Cassandra hade precis kommit ner till Turkiet, Alanya, i juni 2012. Tror det var andra eller tredje dagen jag fick syn på Hasan som jobbade på Latino då. Jag fick typ "panik" och petade minst tio hål i Cassies mage/sida och sa "Cassie, Cassie, Cassie! Kolla handär! Kolla! HAN SKA JAG HA! SER DU?". Hahahah. Och jag som hade sagt två dagar innan att "jag ska ALDRIG skaffa kille här, ALDRIG". Tji fick man för det.. Jag blev störtförälskad på 10 sekunder. 
 
Jag stirrade ut denna stackars killen i säkert 4-5 dagar (varje kväll) och jag förvånades av att han aldrig kom fram o pratade med mig (som ALLA andra tycktes göra).. Han sa inte ens hej. Tillslut så skrev jag ett meddelande i anteckingar på min telefon som jag sedan gick fram och visade för honom. Det stod nått i stil med "Du är den finaste jag har sett här i Alanya, du verkar inte vara som alla andra. Jag gillar dig.". Han tittade väldigt chockat på mig och fick väl inte direkt ur sig så mycket vad jag minns. Några dagar senare fick jag ett meddelande på facebook där han förklarade att han inte kunde träffa mig för att hans kompis var kär i mig och att han var jätteledsen för det, för att han gillade mig med (denna kompisen var Cassies vän från början och vi hängde lite med honom de första dagarna). Dock så löste det sig mellan dem och Hasan fick mitt nummer av honom. Vi smsade lite och träffades några kvällar till medans han jobbade. en kväll bestämde vi att vi skulle gå till stranden dagen efter tillsammans, och det gjorde vi. Minns den dagen som igår, han var så jävla söt och blyg, dör. Vi träffades faktiskt i hela två veckor innan vi kysstes för första gången, vilket var jävligt svårt för mig men jag tvingade mig själv. Tummen upp för det. Och resten är ju historia, nu har det gått två år och två månader. Opps!
 
Hasan och jag, 19 respektive 18 år gamla. Har aldrig lagt upp denna bilden för att jag tycker att jag ser förjävlig ut, men får bjuda på det nu såhär två år senare! Bilden är nog en av de första som togs på oss tillsammans, oj så vi båda har förändrats utseendemässigt sedan dess haha!  
Kommentarer
Cassandra säger:

<3 Ni är så fina!

Svar: Tack Cassie :D <3
Emmy Thörnelöf

2014-08-11 | 18:31:38
Bloggadress: http://cassie.blogg.se
Emma säger:

Tiden går så himla fort, helt sjukt!
Mysig historia har ni i alla fall :)

2014-08-14 | 19:45:50
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se
Carina säger:

Tack för att du berättade! Vilken fin historia, så roligt att läsa och tänk att ni har varit tillsammans i över två år. :)

Svar: Nöjet var på min sida! :DJa, det är ganska otroligt att tiden går så fort..
Emmy Thörnelöf

2014-08-24 | 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof