Jobb och studier

Jobb:
Jag har en del att berätta för er angående min karriär! Har trillat in massvis med jobb och intervjuer under de senaste två månaderna och jag har till och med haft svårt att välja mellan olika jobb.. Efter många om och men så beslutade jag mig för att börja jobba på mathem.se där jag plockar beställningar från hela södra Sverige! Jag håller också på med infackingen av massvis med varor. Ett helt ok lagerjobb med helt ok lön. 
 
Studier:
Jag ska även börja studera till hösten! Har kommit in på Grundlärarprogrammet för F-3 på Göteborgs Universitet, ska bli jättespännande. Börjar den 1 september. Har ni böcker eller vet någon som har så är jag intresserad. 
 
Turkiet:
Ska även åka ner till Balikesir för att hälsa på min älskling. Åker den 17 augusti och kommer  nog hem den 30 september. Ska bli jättekul att få träffa familjen och framförallt honom igen. Vi ska även åka till Fethiye i 5-6 dagar, ska bli sjukt kul att få se en annan turkisk stad. Har velat åka dit i över ett år nu. 
 
Bild från förra gången jag och Frida var ute och fotade.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof