Kommentarsvar

 
 
Svar: Våra planer.. Jadu. Som det ser ut nu så kommer han att stanna i Sverige tre veckor på turistvisum. Han har lov dessa tre veckor, sen måste han tillbaka till skolan. 
 
Jag hoppas på att få jobb så snabbt som möjligt. Jag planerar att jobba i Sverige hela 2014, så det blir inget Turkiet för mig i sommar. Jag ska inte plugga något detta året tror jag. Tanken var först att Hasan skulle komma till Sverige i ca tre månader i sommar, på turistvisa, men så blir det nog inte då han troligtvis ska jobba på ett hotell i Erdek. 
 
Han har ett läsår kvar, han tar alltså examen i juni 2015. Direkt efter det ska han in i militären i sex månader. Efter militären är han fri! Så då kan vi börja processen med UT och allt sånt. Då ska han flytta till Sverige och vi ska bo där så länge vi känner för det. Och vi kommer antagligen att (när vi kan) skaffa lägenhet i Turkiet också någon gång i framtiden, men när har jag ingen aning om. Jag hoppas att du fått svar på dina frågor.
 
Tack för kommentaren, så roligt med frågor! :D
Kommentarer
Frida säger:

Vad pluggar han?

Svar: Typ tourism management :)
Emmy Thörnelöf

2014-01-07 | 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof