Nyår!

Min nyår var väldigt lyckad! Tack till er som gjorde min kväll och början på 2014 unforgetable!
 
Jag, Hasan, Cassandra, Hüseyin, Rebecka, Burak, Janine och Ali sågs hemma hos Janine klockan sju för att börja med maten. Toast med svampstuvning till förrätt, potatisklyftor, kyckling och bearnaisesås till huvudrätt och chokladpudding till efterrätt! Det blev vi tjejer som stod för maten och god blev den kan jag lova. Det var lite trångt och lite saker som fattades men inte kunde det hindra oss, haha. Vi åt och pratade, drack och skrattade i fyra timmar innan det var dags att gå ner på stranden för att titta på fyverkerierna. efter tolvslaget åkte vi till hamnen. Rebecka och Burak vandrade hemåt och Cassandra och Hüseyin följde oss till Istanbul Club och drog sig sedan hemåt de med. Så det blev jag, Hasan, Janine och Ali som fortsatte firandet i hamnen. Det va helt sjukt hur mycket folk det var överallt! Kändes som att det var sommar. Knökfullt. Klockan två lämnade jag och Hasan hamnen och promenerade hem. 
 
Tack för en grym kväll allihop!
 
Här är två bilder jag har snott från Becka.
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof