That's.. interesting

Jag brukar inte kolla vad youtube rekommenderar för mig, men idag gjorde jag det. Och ja, vad ska man säga? Varenda video där är liksom spot on. 
 
Jag tittar mycket på övernaturligt så som ufos, sjöjungfrur, andar, änglar och mysteriska varelser som hittats osv, men även vetenskapliga klipp. Tittar/lyssnar mycket på indisk musik, och sen har vi ju Leroy också. Så ja, detta summerar ju vad jag gjort på youtube den senaste tiden. Dock tycker jag att någon kattungevideo fattas, för på den delen av youtube hänger jag ockås en del på, hehe. Vad brukar ni spana in på youtube?
 
 
Kommentarer
Emma Grann säger:

Jag fastnade också på Youtube idag faktskt.. haha det är för bra ibland.

Svar: Tack för att du kommenterar så mycket, gör mig happy :)
Emmy Thörnelöf

2014-01-12 | 20:48:00
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
janine säger:

Älskar diego .. :D

Svar: Gör du? :o Jo men jag gillar honom också.
Emmy Thörnelöf

2014-01-12 | 22:00:23
Bloggadress: http://janine.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof