Winterbreak 2011.

Första dagen på mitt sista mitt jullov är här. Det känns faktiskt som att livet och friheten närmar sig, what a feeling. Jag har städat som fan hos pappa och ska städa idag också. Helt nytt kök så blir till att sätta in alla glas, skålar, tallrikar osv i skåpen samt fixa massa annat skit. Farmor kommer hit idag också så ska ge oss ut och storhandla mat och så inför julen. Men nu ska jag kolla lite tv innan jag drar igång! :>

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof