I'll be coming back home to you.

Nu är det såhär mina vänner ATT.... vi har fått byta lägenhet. Och guess what!? Den är 160 m2, ligger i centrum och vi får varsitt sovrum och detta för 400 euro/mån (ca 3700kr). Dock får vi ingen egen pool nu.. MEN FATTA VA NAJS! Fetaste lägenheten i centrum, oh my god alltså. Jag får snart mer info om den och troligtvis bilder också som jag lägger upp här så fort jag får dem! Jag dör. 


Folk säger till mig att jag bara drömmer och slösar bort min tid. Men det finns inget som kommer att få mig att ändra mig nu. Jag har ett mål och det är det målet som får mig att gå upp ur sängen på morgonen. Så, är detta vad ni kallar "slöseri"? Jag är inte gjord för att leva ett normalt svenneliv i detta kyliga land (både klimat och invånare). De som säger att jag inte kan jaga mina drömmar i verkliga livet tycker jag lite synd om. Hoppas att ni lever ett lyckligt liv i alla fall, för det kommer jag göra :)
Kommentarer
Frida säger:

Du måste lägga upp bilder!!

2011-10-11 | 21:02:58
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Nathalie säger:

Att jobba/bo utomlands är inget slöseri med tid. Tänker dessa människor på jobb och utbildning har du större chans att komma in/få jobbet eftersom du varit ute och upplevt saker. Tänker dom på att du är ung undrar jag när du ska hinna med detta senare?

2011-10-11 | 23:08:30
Sexiiboy 91 säger:

Emmy is on fire ;)

rawr ;)

2011-10-12 | 00:14:37
Dagge säger:

Fan va nice! Lägg upp bildeer!(: btw så kan du kolla upp vem "sexiiboy 91" är..(; kolla hans ip nr!

2011-10-12 | 02:06:29
Emma säger:

Du är grym Emmy! Inget slöseri med tid här inte, det verkar ju svinroligt!

2011-10-12 | 17:06:06
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Anonym säger:

du kommer få den bästa sommaren där nere i Alanya! Fan va kul det är att vara där en längre tid!!! :) Lycka till !

2011-11-20 | 17:32:59
Bloggadress: http://nattstad.se/majson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof