Jag mår... fint.

Godmorgon! Gårdagens utgång blev lyckad, tack alla som var med :) Dock var det inte alls någon bra ide egentligen för jag har prov idag och jag kom hem ett. Jag har alltså inte pluggat i princip någonting. Jag får hoppas på att jag har hängt med bra på lektionerna helt enkelt haha, good luck with that Emmy! Jag är lite sur också. Jag har skrivit ungefär två dataskrivna sidor om Sveriges olika växtregioner och de olika jordmånarna i löv repspektive barrskog, men jag hittar dem inte någonstans. Jag ger upp nu alltså. Måste jag skriva om allt (som jag förmodligen måste göra) så FAN. Jag är väldigt hungrig också, hoppas det är något gott i bamba idag..
Kommentarer
Sofiya säger:

Sv: Jag känner hon som hyr ut väldigt bra så jag kan prata med henne först o sen kan ja ge din mail så hör hon av sig.

2011-10-28 | 13:34:53
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof