Kurdkonflikten, hjälp någon?

Jag sitter i skolan och skriver om Kurdkonflikten. Ska ha samhällskunskap B i tre timmar innan lunch, min lärare är sjuk och jag kommer ingen vart. Kom till denna lektionen enbart för att han skulle kunna hjälpa mig att komma vidar på nått sätt, men icke.
Jag och Frida ska vara här på öppet hus och visa vad vi har gjort under det året vi läste foto och visa bilder osv. Öppet hus är för övrigt på lördag mellan 10 och 14 så måste få ledigt från jobbet, hoppas det går annars vet jag inte vad jag ska göra, får väl klona mig eller nått. Nu har Frida läst igenom min text och ska ge mig massa kritik (hoppas jag) så jag kan fortsätta att skriva, yay.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof