På måndag smäller det!

Mailet vi (jag, Sandra och Cassandra) har väntat på kommer att trilla in på måndag, om det Ove säger stämmer. Fatta vad spännande det ska bli! Hoppas lägenheten är bra nu, annars blir jag sur haha. Jusste vi har gått från antal tre till fyra nu. Sandras vän från Norge ska bo med oss också. Merthe heter hon. Så nu är vi 4 pers i la familia (fråga mig inte varför jag sa så). Jag kommer säkerligen att lägga upp all info jag får om lägenheten på måndag och bilder om så finns. Can't wait!

Jag kommer att leva i en helt annan värld nästa sommar. En varm, färgglad, solig, het, partyfylld värld. Oh lord säger jag bara. Förlåt alla ni som blir drabbade av mitt tjat, hoppas att ni har lite förståelse över min entusiasm och mitt engagemang (aka besatthet). Puss på er i alla fall för att ni står ut, får typ belöna er med nått gott bakverk någon dag, vad säger ni om det?
Kommentarer
Frida säger:

Varför sa du la familia?

2011-10-21 | 19:16:20
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Dagge säger:

Hahaha du är störd emmyslemmy♥

(mjödas kommentar.. hahahha(; )

2011-10-21 | 23:48:15
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof