Ny lägenhet!

Det har varit ett jävla tjöt om lägenheter fram och tillbaka osv, men nu har vi en vi är nöjda med och ska ha (äntligen).

Size: 140 kvm
Bedrooms: 3
Livingrooms: 1
Bathrooms: 2
Max. occupancy: 7
Area: Centrum, 7-10 minuters gång till mitten av centrum.
Distance to shops: 0
Distance to centre: 800 m
Distance to beach: 100 m

Det är dubbelsängar i två av sovrummen och två enkelsängar (som kan göras till en dubblsäng) i ett av rummen. Tvättmaskin finns. Hyran är 4000 kr/månad, el+vatten ingår inte (det kostar ca 300-500 kr/månad). Bilder kommer först i april då han som äger lägenheten ska ner till Alanya och köpa lite nya grejer till den och fixa lite innan vi kommer. Vi har lägenheten från och med den 11 juni till och med den 2 september och vi får stanna längre om vi vill men det behöver vi inte bestämma förrän när det är dags. Supernice enligt mig!
Jag är väldigt glad att vi får varsitt sovrum och med dubbelsäng dessutom, GAH. Bilder kommer någon gång i april då haha, bara att hålla ut mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof