30 juli 2012

Herregud vad tiden går fort. Har inte vart med om att den går såhär fort någon gång tror jag.. Kollade min ekonomi idag också och jag har tydligen gjort av med ca 8000 kr sen jag kom hit till Alanya (en och en halv månad sen). De pengarna har mestadels gått till mat men har även gått lite till olika nöjen också. Sen har jag ju betalat hyran till lägenheten men det räknas inte som fickpengar direkt.
 
Ikväll ska jag och Cassie ta det lugnt, kolla läget i hamnen och så bara. Ska ta med henne på ett litet äventyr, ska visa henne en sak som jag tror hon kommer gilla, (lite i alla fall). Klockan är 22.01 här nu, alltså en timme före svensk tid för er som inte visste!
 
Här kommer en liten filmsnutt och några bilder från igår! :)

 
Kommentarer
Rebecka säger:

Gud vilket vackert hår du har!
Fan alltså, mitt hår var så slitet när jag kom till Alanya så frisören bara skakade på huvudet och kapade det rätt av!
Får hoppas det växer ut snabbt. Haha.

2012-07-31 | 11:34:42
Bloggadress: http://xbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof