God kväll

Blogg.se har inte fungerat alls för mig de senaste typ två dagarna så har inte kunnat uppdatera.. Men i alla fall, kom precis hem från Hasan. Ikväll blir det middag hemma, förhoppningsvis med Magnus och Celina på besök. Bilder från utgången igår kommer senare.
 
 
Jag och Hasan kollar på Sagan om Ringen och så kommer det en närbild på en orch.

Jag: Mmm, handsome. NOT.
Han: *seriousface* Emmy, why do you say like that? He is very handsome. 
Jag: ....
 
Sen typ några minuter senare kommer det en till närbild på en orch.
 
Jag: Handsome.
Han: Just like Justin Bieber.
Båda: Hahahah
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Finns det inte IKEA? :) så du kan köpa kaviar.

Svar: Finns bara IKEA i Istanbul och Izmir :(
Emmy Thörnelöf

2012-07-30 | 15:18:14
Bloggadress: http://grannis.blogg.se
Dagge säger:

Eeeeey! Justin är fin...

Svar: Jo, lite. Men det tycker inte han, hehe.
Emmy Thörnelöf

2012-08-01 | 17:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof