Söndag var det tydligen idag

Idag har jag tagit dett lugnt, varit ute på äventyr med Annelie och nu sitter jag här. Det blev en mysig och lite smått galen hemmakväll för min del idag. Har spelat kort med Tom och Ida, efter det har jag och Ida dansat i hallen i en och en halv timme typ.. Snacka om störda, hehe. Jag filmade faktiskt idag när vi åkte moppe men Cassie har med sig kameran ut så lägger upp video imorgon för de som vill se Alanya sett från en moppe haha. Tja, det var väl allt för mig for now.

Eller vänta.. En sak till. Jag och Annelie var på Palm Beach och tog varsin smoothie. Då kom en turk fram och började prata. Han var trevlig och allt och efter lite konverserande så ser det ungefär ut såhär:
 
Kadir (turken): What do you do during the days?
Annelie: No we just go to the beach, eat dinner, seeing friends and such..
Kadir: So you dont have any plans?
Annelie: No, never!
Kadir: So, what are your plans for tonight?
Annelie: I don't know..
Kadir: So do you want to hang out with me and my friend tonight?
Annelie: Actually, we have plans for tonight!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof