imorgon smäller det som bara den

DET ÄR FUCKING STUDENT IMORGON!!

Morgondagens schema;

04.30; Gå upp!
06.00; Bli hämtad av Thilda bakom Ica som vanligt I guess.
06.30; Champagnefrukost hos Dagge!
08.00; Ska vara i skolan då.
12.00; Springer uuuuut!
13.00; Flak i ca 1-2 timmar.
Ca 15.00; Hem för att ta en powernap typ.
Ca 17.00; Ut och äta i Göteborg.
22.45: Tåget in till Göteborg och Trädgårn för fetaste studentfesten!

Där mellan middagen och studentfesten ska jag försöka att hinna med en del saker.. Bland annat duscha och göra mig i ordning, dra på en studentmottagning och förfesta.. Får se hur det går, smockfullt schema imorgon alltså. Kommer Att vara vaken i ett helt dygn. Pigg man kommer vara på nationaldagen.



7

Kommentarer
Dagge säger:

21:47 tar ju vi pendeln! Varför ska ni åka in senare? ):

2012-06-04 | 22:17:20
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/
Dagge säger:

Fast vi åker ju in samtidigt... (: haha

2012-06-04 | 22:17:46
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof