flickan från det blå

Idag vaknade jag 10 minuter innan jag började.. Kom 50 minuter försent till skolan men men, så kan det gå ibland! Solen skiner i alla fall idag, men det blåser kuling typ. Över en vecka sen jag tatuerade mig nu och den börjar lugna sig lite med kliandet, härligt. Efter skolan idag ska jag till Studio Siss och förlänga mina ögonfransar hos Dagges syrra, ska bli spännande att se hur det blir. Känner att detta är ett väldigt osammanhängade inlägg så kan ju lika gärna fortsätta? Goodie, swaggie!

Gick till ICA Maxi idag på lunchen och köpte godis, det är bara 29 kr/kg där nu så bäst att passa på, nomnom.. Måste RÅplugga till historiaprovet imorgon också.. Franska och ryska revolutionerna. Kan inte ett smack. Bra gjort där Emmy (för typ 100:de gången i rad).
Kommentarer
Frida säger:

Nu ligger du där och får ögonfransar. Hehehe.



Revolutionerna i mitt hjärta!

2012-03-29 | 14:29:43
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Dagge säger:

Swaggie(y'

Prov suger... Hoppas fransarna blir fina! :D

2012-03-29 | 16:14:35
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/
Emma säger:

Ingen uppdaterar sin blogg ikväll på grund av det där jäkla provet.



Men lycka till :)

2012-03-29 | 19:24:16
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof