galet

Jag är lite galen.. Jag har ju snålat som fan för att jag sparar till Alanya i sommar. Men för ett tag sen lovade jag mig själv att jag skulle unna mig lite saker jag vill ha för en gångs skull! Så slog till med en tatuering igår som de flesta vet och idag beställde jag tid för fransförlängning.. Den sved lite i plånboken men vad fan, you only live once (försöker intala mig själv att det är ok att spendera 1200 kr på sina ögonfransar)... Heheh. Dock kommer jag att känna mig mycket finare när jag är klar med min egna lilla uppfräschning nu efter vintern så det är totally worth it! 

Tattoo - Klart
Ögonfransförlängning - Torsdag nästa vecka
Klipptid - Måste boka foer faen!

Sen är det lite andra tråkiga saker jag måste ta tag i.. Till exempel naturkunskapuppgiften och körkortet. Good luck Emmy.
Kommentarer
Emma säger:

Man lever bara en gång haha :D

2012-03-22 | 17:14:24
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Frida säger:

YOLO! Tatuera in det med

2012-03-22 | 21:33:25
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Marre säger:

Ja, jag vet vad det innebär. Jag hade det som extrajobb vid sidan av restaurangen första året jag jobbade :) rätt stressigt tycker jag. Hoppas det går bra!!! :)

2012-03-22 | 23:59:25
Bloggadress: http://maaarre.blogg.se/
Sand mellan tårna säger:

Du har inte funderat på att tatuera dig här i Alanya? Dom är jätte duktiga, jag har gjort en här och dessutom bra mycket billigare än i Sverige. Samma med klippning, kostar ju ingenting här=)

Jag svarade på dina frågor i ett inlägg på min blogg. Ha det bra!

2012-03-23 | 05:38:42
Bloggadress: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof