En vanlig dag

Nu ska jag skriva vad vi håller på med under dagarna, haha. Förvänta er inget actionfyllt nu. Vi brukar vakna typ 11 och då går vi och äter frukost och kollar lite tv. Sen fixar vi lite i stallet, tar ut vovvarna och kanske bär lite ved. Sen blire lite chill, kanske en promenad med Vicent (en av hundarna). Det händer även att vi dansar lite och leker i Talking Funny Mirrors på Matildas iPad. Sen äre dags för middag. Efter det så blir det antingen tv eller film sen lite damp på det. Brukar väl lägga oss mellan 22 och 01? Det är ju meningen att vi ska rida också men den hästen jag ska ha e halt så det är bara att vänta.
 
Och nu ska jag berätta hur många djur det finns här på gården, haha. Håll i hatten mina vänner! Sex hästar, två hundar, 14 katter och tre kaniner. Ojoj! Kanske tar lite bilder på alla djur någon dag och lägger upp? Eller vill ni det, annars skiter jag it va.
Kommentarer
Frida säger:

FJORTON KATTER? Shit

Ta bilder!

2012-11-13 | 16:28:52
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Emma säger:

Crazy catlady! Haha. Ta bilder :) jag vill se!!

2012-11-14 | 14:20:46
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof