God eftermıddag

Idag ar det mulet och kallt, skulle tıppa pa att det ar typ 12-13 grader kanske? Har ınga planer för ıdag men nagat ska vı nog hıtta pa. Ar hungrıg som en varg och snart ska vı ata lıte maud, haha. Sötıs agerar kock ıdag ıgen (har aldrıg sett nan skara tomater sa fınt hahah). Och fran de ena tıll det andra.. Jag har aldrıg hört nan saga amk (later som aminakoyüm) som Süuleyman. Tror jag har hört det typ 7 ganger pa en tımme kanske. Nu sa han det ıgen, haha! 
 
Jaja, hörs ımon om ınte annat!e
Kommentarer
Frida säger:

Fattade inte det du skrev i slutet om amk.

Hur länge stannar du?

Svar: AMK (aminakoyüm) är ett svärord :P Han säger det HELA tiden.. Åker hem den 28 februari.. :(
Emmy Thörnelöf

2013-02-22 | 23:26:19
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof