Äntligen (nästan)

Haha jag är så jävla seg ibland. Jag skrev i september/oktober att jag höll på med mitt rum och fixade. Jag sa ju att jag skulle ta bilder och lägga upp här så att de som vill kan se hur det blev. Jag har en bra och en dålig nyhet. Vi börjar med den bra.. JAG ÄR KLAR! Den dålig är att jag inte har tagit bilder.. Än.
 
Imorgon måste jag ringa samtal, gillar inte alls att prata i telefon (finns några få undantag dock). Jag har även lite ärenden att uträtta men hinner nog inte med allt imorgon. Gör en lista, mest för min egen skull.
 
1. Ringa skatteverket
2. Ringa frisören
3. Ringa ungdomsmottagningen
4. Posta ett brev
5. Besöka fotvården (har någon konstig sak på hälen..)
6. Gå till apoteket
7. Besöka eller ringa arbetsförmedlingen
 
Det var väl allt, tror jag. Ska även träna, laga mat och vara med Filip imorgon.
 
Bjuder på en finfin bild på mig själv i brist på annat!
Hepp, blogg.se vill inte lägga upp någon finfin bild på mig tydligen..

 

 
 
 
Kommentarer
Cass säger:

Inte en men 6 istället? :P

Svar: Blogg.se har lite damp..
Emmy Thörnelöf

2013-01-07 | 23:29:55
Bloggadress: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof