Morgondagen

Imorgon blir det action från början till slut. Mellie ska hämta mig och Cassie vid 11.00 för en dag på beachen, vilket behövs kan jag lova. Äntligen ska jag få sola en hel dag! På kvällen vankas det fika i hamnen med dessa två och Michelle. Ska bli trevligt att få klä upp sig och sminka sig lite, blir ganska lite sånt nowdays då jag går i slappkläder och utan smink varje dag.. Hoppas på lite bilder imorgon kväll eller på söndag förmiddag!
 
Ursäkta att jag varit så tråkig på bloggen idag samt igår.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof