Sista juni

Hjälp vad tiden går fort här nere i Alanya. Jag har redan varit här i en månad (27 dagar). Känns som två veckor.. Börjar känna mig hemma i lägenheten nu i alla fall. Det enda som fattas i den är lite växter, prydnader och sånt småkraffs. Får se när det införskaffas.
 
Vet inte vad som händer idag, blir ingen starand idag heller.. Cassandra måste plugga. Jag vill verkligen bli lite brun, dags att börja göra något åt det nu tycker jag! Är nog sämst i hela Alanya på att sola. Baiz.
 
Så här brun var jag förra sommaren:
 Jag till höger.


 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof