Bättre sent än aldrig

Vaknade av mig själv halv 10 idag, framsteg! Jag fick ett samtal från HomeMaid nyss med glada besked; de vill anställa mig! FUCK YEAH. Ska även få "gå bredvid" någon på hemtjänsten i Kållered på fredag 10:00-16:00. Så nu har jag två jobb helt plötsligt. Måste bara tala om för chefen på hemtjänsten att jag "förmodligen" ska "sommarjobba" utomlands. Känns så taskigt om jag inte säger något. Hoppas även att jag kan få ihop det med två jobb, tänkte på tider och sådär. Men ja, jag är glad, äntligen kommer jag att få lite cash.
 
Detta betyder att jag kommer att åka till Turkiet i början på juni. Känns skönt att veta säkert när jag ska åka så jag kan börja planera lite bättre. Det var allt för mig for now. Hörs nog senare!
Kommentarer
Frida säger:

Åh vad kul! :D Grattis!

Svar: Tack :D
Emmy Thörnelöf

2013-03-19 | 13:18:54
Bloggadress: http://keishas.blogg.se
Emma säger:

Gött Emmy!! :)

2013-03-19 | 16:56:57
Bloggadress: http://grannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof