Planering

Jag håller på att planera och räkna ut hur jag ska få ihop det i sommar och höst med pengar, studier och Turkiet. Det är ett svårt pussel men allt går om man vill! Tänkte skriva ner min "plan" (som dessutom inte är komplett) här på bloggen, kanske mest för min egna skull.
 
- För det första så åker jag nog ner i början/mitten av maj (om jag inte får jobb). Sen om det är möjligt och om jag får ihop det skulle jag vilja stanna till januari. Det blir alltså runt 8 månader jag kommer att vara där i så fall.
- Jag har ansökt till en distanskurs som heter Turismvetenskap, Turism idag som börjar den 10 juni och slutar den 25 augusti (tror jag). Sen kommer jag att ansöka till en kurs som heter Introduktionskurs i turkiska språk. Den börjar den 2 september och slutar den 8 december. Jag försöker att hitta en 7,5 kurs att läsa under hösten tillsammans med kursen i turkiska för att kunna få fullt bidrag och lån från csn.

Ska räkna mycket mer på detta såklart, kommer förmodligen att lägga upp en budget inom kort!
Kommentarer
Anonym säger:

Kommer du att få bidrag för kursen i sommar? :)

2013-03-13 | 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof