Första maj

Idag är det första maj och jag har vårstädat lägenheten! Dammsugit bakom kyl/frys, rensat lite i hyllor och plockat isär ugnen och sånt intressant. Ganska roligt vad man kan hitta lite här och där. Man kan ju tycka att jag borde vara ledig på min lediga dag men nej, jag städar för fullt. What's wrong with me?
 
För övrigt så är jag ganska nöjd just nu. Lite drygt en månad kvar tills jag åker (!!!), vädret ser ut att gå i rätt riktning, lägenheten är nystädad o fin, middag om ett litet tag och torsdag imorgon. Man får försöka att se det positiva (vet att det är svårt ibland).
 
För att muntra upp er (mest mig själv) tänkte jag lägga upp några härliga bilder från förra sommaren!
 
// It's the first may today and I have been "springcleaning" the apartment! Vacuumed behind the fridge, went trough some shelves, took the oven apart and other interesting stuff. It's pretty funny to see what you can find here and there. One might think that I should rest on my day off but no, I have cleaned all day long! What's wrong with me?
 
Bla bla bla bla bla....
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof