Dona

Vaknade, städade, diskade, åt frukost och nu sitter jag här och tar en välförtjänt paus. Ska snart ge mig ut o handla lite mat och andra nödvändigheter så som soppåsar, tändstickor, sköljmedel etc. efter det blir det nog ytterligare en paus och sen mina vänner, då ska jag plugga så det står härliga till! Får väl se hur bra det går.. Tentamen i delkurs två den 5 december och har väldigt, väldigt mycket att ta igen. Säkert 200 glosor minst och 8 kapitel. Jesus. 
 
Sitter just nu på balkongen med datorn så passade på att ta en bild på det fina vädret! 23 gradet och klarblå himmel. Temperaturen håller sig stadigt fast på 23, får se när den sjunker. Hoppas på aldrig haha :)
 
 
Kommentarer
Frida säger:

Kan du inte fota typ mataffären och liksom vardagliga bilder så att man får se?
Bara med telefonen liksom (:

Svar: Självklart kan jag det! Tack för att du skrev det, får man ju lite motivation o göra det (y) Thumbs up Frida!
Emmy Thörnelöf

2013-11-20 | 15:51:43
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se
Elise säger:

Hej! Jag heter Elise, är 20 år och hittade din blogg för några månader sen och har läst lite. Jag var i Turkiet första gången Augusti 2013 med min bästa tjejkompis. Hon hade varit i Turkiet/Alanya tre gånger innan så hon kände folket där och stället. En truk blev kär i mig och jag blev kär i honom. Så jag och min kompis åkte tillbaka oktober 2013. Då blev vi även tillsammans. Nu har jag och min tjejkompis planerat att åka ner två veckor i april och sen tänkte vi åka ner hela Augusti och September. Det jag vill komma fram till är hur fixade ni lägenhet där nere när ni åkte dit sommaren 2012? Jag har kollat lite på internet osv men skulle vara bra att få något tips från dig. Kram Elise

Svar: Hej Elise! Kul att du funnit kärleken här! :) Jag letade överallt efter lägenhet och hittade en på blocket av alla ställen.. Det bästa vore om din kille kunde hjälpa till o fråga runt för det absolut bästa och billigaste får man genom just kontakter. Om du vill (och kan) gå gärna in på sahibinden.com, emlakjet.com, hurriyetemlak.com, de har lägenheter till uthyres för normala priser. Dock måste nog din kille eller någon annan turk ringa på dem.. Lycka till med kärleken och lägenhetssökandet! Är det något mer du undrar över så hör av dig :)
Emmy Thörnelöf

2013-11-20 | 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof