Kommentarer
Hemma Hos Felicia säger:

ditt hår är underbart!! :)

Svar: Nämen tack! :D
Emmy Thörnelöf

2014-06-27 | 16:14:07
Bloggadress: http://feliciahblogg.webblogg.se/
A säger:

Hej, Du har en väldigt fin blogg och du verkar va en super trevlig tjej :)

Det känns så skönt att veta att man inte är den enda som är i situationen att pendla mellan Sverige-Turkiet hela tiden, hehe :)

Min pojkvän bor också nämligen i Alanya! Så jag vet hur de känns.

Hur ser era planer ut? Vill ni bo i Sverige eller i Turkiet i framtiden?:)


Svar: Hej! Vad kul att du tycker om min blogg, trots att jag är så kass på att uppdatera..
Kul att du också har kille från Turkiet, skönt att man inte är ensam om detta pendlande :P Vår plan är att han ska komma hit när han har gått klart skolan nästa år. Vi (kanske mest jag) vill bo i Sverige i framtiden.
Emmy Thörnelöf

2014-07-02 | 19:47:08
A säger:

Hej, Du har en väldigt fin blogg och du verkar va en super trevlig tjej :)

Det känns så skönt att veta att man inte är den enda som är i situationen att pendla mellan Sverige-Turkiet hela tiden, hehe :)

Min pojkvän bor också nämligen i Alanya! Så jag vet hur de känns.

Hur ser era planer ut? Vill ni bo i Sverige eller i Turkiet i framtiden?:)

2014-07-02 | 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof