Earn money easily

Vill du tjäna lätta pengar? Jag vet ju att några av mina läsare och även jag har använt/använder såkallat affliateprogram för att tjäna en extra slant. Det innebär att man lägger ut reklam på sin hemsida och får en liten summa pengar varje gång någon klickar på den etc. 
 
Nu har det kommit någon ny liknande sida som betalar mycket bättre. Jag följer "Dolda jobb" på facebook och det var där jag hittade denna sidan. Jag registrerade mig i alla fall, värt ett försök! 
 
Edit 24/6-12: Verkar som att detta var en bluffsida för jag kan inte hitta den längre. 
Kommentarer
Linda säger:

Hej! Hittade din blogg förra sommaren efter en turkiet resa. Tycker du verkar vara en toppentjej med vacker utsida och insida. :)

Svar: Hej Linda! Tack så jättemycket för de fina orden! :) Synd att jag knappt skriver i min blogg nuförtiden, kanske blir ändring på det. Ta hand om dig!
Emmy Thörnelöf

2014-06-17 | 22:10:46
Halala säger:

Hej Emmy vi är en familje kommer från kurdistan har bott i sverige i 25 år , vi har köpt ett hus här i Alanya och bor här under sommaren vi behöver någon som kan ta hand om vår sön som är 12 år och har lätt autism vi betalar bra och kan behöva då och då under veckan nu och i juli och i agusti snälla om du känner någon helst svensk talande så medela mig på mail

2014-06-22 | 11:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof