Lite hemlisar

Jag pendlar ju som en jojo fram och tillbaka mellan Turkiet och Sverige. Men vad gör man inte för kärleken? 
 
Jag åkte dit en vecka i smyg på en sista minuten, endast flygstol, med Jennie och kom hem för snart en vecka sedan. Veckan var underbar för min del men tyvärr blev Hasan typ magsjuk de två sista dagarna.. Förutom det så var denna veckan perfekt! Sol, bad, romatiska middagar på Mini Mutfak och moppeäventyr uppe i bergen. Haha. 
 
Nästa gång vi ses blir väl i augusti tror jag, men allt beror ju på om jag kommer in på universitetet till hösten. Ska få svar den 11 juli, om ca två veckor. Väntar spänt kan jag ju säga! 
 
 
Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommar trots det kalla vädret!
Kommentarer
Emma säger:

Lycka till!! (Med att komma in)

Svar: Tack! Och du din jävel ska till Stockholm.. Grattis igen! :D
Emmy Thörnelöf

2014-06-26 | 14:25:12
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Emma säger:

:D

2014-06-27 | 14:53:44
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof