Underbart.

Jag har bestämt mig, jag hoppas av Engelska C kursen. Jag vet att ni kommer att tycka att jag är dum som gör det och ja jag vet att den är jätte bra att ha osv. Men jag kände att jag inte kommer palla att gå den, av många anledningar. Måste jag ha den kursen någon gång i livet får jag väl läsa den då? Så svårt är det liksom. Det känns i alla fall som en tyngd har lättat från mina axlar och jag behöver inte tänka på det längre, underbart.

När hjärtat och hjärnan är i krig med varandra, vad är då bäst att göra? Sjukt svårt ibland men jag tror att man vinner på att lyssna till sitt hjärta i 95% av fallen, så gör det.
Kommentarer
Frida säger:

Åh. Vill hoppa av Matte C. Alla kommer hata mig då

2011-08-29 | 22:16:58
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof