Hard work, work, work.

Skola, jobb, skola, jobb. All day, all night. Näe men typ. Jag är vääääääldigt tacksam för att jag bara jobbar 6 gånger under hela december och dessutom har jullov. Det är väldigt behövligt vill jag lova.

Idag är det den första december, det betyder att det "bara" är 6 månader och 4 (5) dagar kvar tills jag tar studenten. Det ska bli så jävla kul, underbart och skönt. Sen som ni vet så ska jag ca en vecka efter studenten bege mig till Alanya och stanna där ett bra tag. Det känns... jag kan inte ens beskriva det. Jag är helt overwhelmed av känslan jag får när jag bara tänker på det. Får snart ta tag i vaccinationerna... Det är inte så långt bota nu, bara 6 månader som sagt. Hoppas att tiden går fort!

Lite bilder från Alanya, var bara tvungen

Kommentarer
Emma säger:

Alanya är så fint :)

2011-12-01 | 12:50:17
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof