Jullovet närmar sig!

Ursäkta min frånvaro här på min fina blogg. Jag har inte haft på min dator på flera dagar, har inte orkat. Men nu är jag i skolan och sitter vid en dator så nu har jag inga bra ursäkter haha. Denna veckan som kommer nu kommer bli ganska soft.

Denna veckan
Måndag: Skola från 9.30 - 12.40
Tisdag: Skola från 12.30 - typ 14.00
Onsdag: Ledig
Torsdag: Skola 8.30 - 13.40 tror jag, sen jobb 16.30 - 21.00 (tror jag)
Fredag: Skola 8:30 - typ 14.00 (lite längre kanske?)
Helgen: Jobba och ta det vackert.

Nästa vecka
Måndag: Skola 9.30 - 12.40
Tisdag: Skola 12.30 - typ 14.00
Onsdag: Avslutning
SEN ÄR DET JULLOV!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof