Skola imon eller?

Jag ska jobba hemma på projektarbetet imorgon. Det innebär att jag ska åka till skolan och vara där i en och en halv timme för att sen åka hem igen.. Jag jobbar lika bra hemma, om inte bättre. Då kan jag ösa på musik högt ur högtalarna och koncentrera mig, det finns ingen som kan störa mig då ju haha! Jag får se om jag klarar av att skolka en lektion.. Bestämmer mig imon. Skolkar aldrig annars så ja, samvetet plågar mig en aning. Mesig jag är.
Är formodligen hemma och jobbar imon iaf, nice!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof