Every single night I lie awake.

Tycker det ser konstigt ut med ordet "lie" men aja.. Dubbelkollade med google translate och det stämmer tydligen. Aja, jag tänkte bara säga tack för igår till alla (ingen av de som var där läser min blogg.. Bara Dagge, tack Dagge höhö). ÄNTLIGEN fick jag träffa min kära vän Oscar som precis kommit hem från sin långa cykeltur till Kina! I 7 månader har han varit borta, så det är ett tag. Välkommen hem i alla fall! :>

Idag ska jag bara slöa, fyfan vad skönt.. Borde plugga men NEJ, idag ska jag bara götta mig framför tv:n, datorn, i sängen och drömma mig bort till Alanyas gator och svajande palmer!

Bild från igår, jag och Dagge in action:
Kommentarer
Dagge säger:

Tack emmy!(;

Mår du bra idag eller?(; mohaha:)

2011-10-09 | 14:41:28
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/
Frida säger:

Hade han rakat sig då?

2011-10-09 | 14:45:50
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Emmy säger:

Frida: Japp, det hade han!

Dagge: Nej, det gör jag inte, hehe. Dudå?

2011-10-09 | 20:22:06
Dagge säger:

Hahahahahaha wtf.. Bilden..

Haha jag mår prima! :D

2011-10-09 | 23:05:25
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof