I need true love, breathe true love, feel true love.

Sitter i skolan på en tre timmar lång samhäll b lektion. Det är ganska segt men men. Jag fick reda på att jag fick MVG på min essä om kurd/turk-konflikten, det känns jävligt bra faktiskt. eftersom att jag har pluggat på stenhårt om hela deras historia fram tills idag så kan jag ju en del om detta nu och det kan ju vara bra att veta om jag nu ska flytta till Alanya om så bara för ett tag. Så är det nån som är intresserad av att lära sig om kurdkonflikten är det bara att höra av sig så skickar jag min essä, haha!
Sitter och lyssnar på Mozart och "I'm sexy and I know it", bra kombination va?

Kommentarer
Sofiya säger:

Sv: Hej!



Den ligger vid baronessa hotell om det vet vart det ligger? Det är bara 1+1, ganska liten. Så det blir för litet för 3 pers. Men det finns andra lägenheter i samma hur som är större såklart, men då blir hyran lite högre såklart. Ska jag prata med dom och se om det finns någon till er nästa sommar? :)

2011-10-26 | 13:34:10
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof