intressant läsning

...för er som vill veta massa onödigt om mig och har tråkigt.

ALLMÄNT;
Namn: Emmy
Piercingar: Nej, tagit ut min.
Tatueringar: Ja, en.
Längd: 171 cm
Skostorlek: 39 för det mesta.
Hårfärg: Mörkblond/blond.
Är du kär i någon: Njet
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, verkligen.
Tycker andra att du är attraktiv: Många säger det ja..
Vilket shampoo använder du: Massa olika.
Vilken parfym använder du: Alyssa Ashley - Vanilla, Escada - Rockin Rio (den orangea), Nina Ricci - Ricci Ricci (fejk från Turkiet).
Vad är du rädd för: Oj, en del ;o
Gillar du att tvätta: Nej inte direkt.
Gillar du berg-och-dalbana: Yes! Balder in my ♥.


SENASTE;

Film du hyrde: Hyrde... Oj, det kommer jag inte ihåg.
Film du köpte: Vet inte.
Låten du lyssnade på: Don Omar - Taboo
Låten du hade på hjärnan: En Kötü Günümüz Böyle Olsun med Gökhan Keser
Låten du laddade ner: Taboo
Personen du ringde: Nån brud som jobbar på Travellink!
TV-program du tittade på: AFV kanske?
Personen du tänkte på: Heheh
Bok du läste: Fallen ängel (Hush Hush)
Personen du fick mail av: Han vi ska hyra lägenheten av.
Personen du fick brev av: Nima?
Personen du fick sms av: Elin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag fyllde år (4 september 2011).


FAVORIT;

Mat: Kan inte välja en rätt.. Men biff-teriyaki med basmatiris e nice, och turkisk mat, nomnom.
Låt: Går inte att välja bara en.
Sak att göra: Resa!
Sport: Ridning
Dryck: Ananasjuice eller vatten tror jag.
Kläder: Jeansshorts och ett linne!
Film: Gillar så otroligt många, kan inte välja en här heller.
Bil: Ferraribilar är goda (nu var jag rolig va?).


ANTAL;

Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: Det är ingen utom jag själv som krossat mitt hjärta (det lät wierd).
Hjärtan brustit på grund av dig: Två gånger tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång haha.
Ärr du har på kroppen: Ganska många små typ, inget sådär stort.


ÖVRIGT;

Vad har du gjort idag: Vaknade, åt, hade körlektion, åt, solade, kollade film, duschade och sitter nu vid datorn.
Var det kul: Nja, kul va väl o ta i.
Hur tidigt stiger du upp: Beror på vad jag ska göra och när jag la mig.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Läsa lite och surfa runt.
Är du seriös:
Am I?
Vad är du allergisk mot: Idioter
Var har du ont: För det mesta i magen.
Använder du hårspray: Nästan aldrig.
Kan du stå på händer: Nej, så dålig är jag.
Favoritserie: Supernational
Salt eller sött: Salt
Gillar du ketchup: Jadå
Är du glad nu: Lite
Var du glad igår: Ja, är nästan alltid happyface!
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Känner o känner
Vad dansar du till: Partymusic!
Stockholm är: Fint
Göteborg är: My hometown!
Kan du sjunga: Nja
Mer värt än guld: Tid, kärlek, upplevelser osv.
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Sjukt många, bland annat Brasilien, Thailand, Maldiverna, Grekland, Spanien, Portugal, USA, Indien.. I wanna go everywhere!
Ska bli skoj: Att ta studenten och sedan åka till Alanya!
Ska inte bli skoj: Att skriva naturkunskapen och projektrapporten samt betala allt inför studenten.
Sparar till: Alanya.
Väntar på: Den 12 juni..
Pålägg som gäller: Cheese!
Dagens dryck: Vatten and Proviva!

Kommentarer
Frida säger:

Åh vad gullig du är som längtar till min födelsedag! (';

2012-04-12 | 17:54:06
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof