jahaja

Jag sitter och Alanya-nördar mig igen och kollar lite hamampriser och hur mycket bagaget får väga och sånt. Är helt galen jag vet. Har även "tittat" på mammas feta resväska som jag förmodligen kommer att sno för den är större än min hehe.

Flyg;
Jag och Cassie ska flyga med Air Berlin och då får bagaget väga 23 kg/person + 8 kg handbagage (om man har laptop, annars 6 kg).

Hamam;
Hittade två hamam som jag hört talas om innan och har gott rykte, Delfino och Mimosa. Det lutar åt Delfino i alla fall! Vet vart det ligger också.. De har i alla fall pick up service och ett "paket" kostar 25 euro, dvs typ 220 kr. Då ingår peeling, skumbad och en halvtimmes helkroppsmassage! För er som inte vet vad hamam är eller bara är intresserade kan ju kika på deras hemsida genom att klicka här.

Hoppas att någon fick lite nytta av infon (Dagge?).
Kommentarer
Dagge säger:

Det med väskorna visste jag redan, men hamamen va ju bra! Du kan ju visa mig och ovve vägen när vi har kommit fram?? ((:

2012-04-18 | 08:33:57
Bloggadress: http://www.http://mysweetestthings.blogg.se
marre säger:

OJ, 40 par skor menar du?! ooohaaa!! :D jag har nog som mest vart uppe i 30-någonting, men då vart det för mycket och en rensning satt på sin plats :P

2012-04-18 | 10:46:10
Bloggadress: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof