nära skjuter ingen hare

Nu har reseguide-tävlingen avgjorts. Jag kom på 4:de plats av 50 tävlande så är nöjd med min insats. Dock kändes det lite surt att vara 1-2 placeringar från 2000-10 000 kr... Den sved ju. Aja, bättre lycka nästa gång? Hioppas på det. Funderar att ställa upp i nästa reseguide-tävling som kommer ha temat "Weekend i Europa". Då hoppas jag verkligen att jag lyckas kamma hem något annat än äran (the price is äran).. Hehe. Får se om jag orkar vara med.

Idag har jag bara slöat och kollat film typ, snart blir det en film till. Och jusste, på torsdag får vi påsklov. Då ska jag åka upp till mormor i Hällefors (Örebro typ). Lite surt att man ska åka iväg samma helg som ALLT händer! Jag ska då inte ha så mycket tur här i livet känns det som... Hoppas jag får igen det snart.
Kommentarer
Emma säger:

The price is äran <3

2012-04-02 | 09:58:59
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
Emma säger:

(so close)

2012-04-02 | 17:41:54
Bloggadress: http://grannis.blogg.se/
marre säger:

grattis till 4:e platsen iaf :)

Hehe, nej jag har inte sett den filmen. När det kommer till film är jag sjukt dåligt insatt, har nog inte sett många storfilmer alls, tror jag. Känns som det iaf för så fort någon pratar film så har jag ingen aning om vad det är... kul att vara efter :P haha!

2012-04-03 | 00:09:17
Bloggadress: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof