valborg

Idag är det valborg och solen skiner! Klantig som man är så tpg man tåget till skolan en timme för tidigt så nu sitter man här. får väl göra något vettigt medans jag väntar på att vi ska börja vilket vi gör om lite mer än en timme. Naturen kanske? Fast har ingen bok.

Efter skolan hinner jag typ bara åka hem och fixa mig inför ikväll för att sedan åka med Filip, Anton, Oscar(?) och Pekko till Coop för att handla. Det blir nämligen grillning innan förfestandet drar igång! Senare på kvällen drar vi till Chalmers där Den Svenska Björnstammen spelar. Ska bli roligt :)

Bild från förra gången jag var där, fullt ös medvetslös! (bild från cffc.se)

 

42


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof