Frågetecken

Förlåt för att jag lämnade er med obesvarade frågor i förra inlägget (som jag skrev haha ♥). Jo det är såhär att Matilda bor i Sundsvall. Nu undrar ni säkert vem hon är. Träffade henne i Alanya i juni detta året då hon bodde med Sandra som jag känner sen tidigare. Så det blev ju att vi hängde en del alla fyra (jag, Cassandra, Sandra och Matilda). För typ en månad sen tror jag så åkte Matilda tillbaka hit till Alanya och flyttade in till mig och Cassie. Så hon har bott här länge nu och ja, det var så iden kom till.

Jag vill flytta bort från Göteborg och Lindome för att jag inte vill och klarar av att se samma saker hela vintern. Jag behöver något nytt att se och lära nu när jag kommer tillbaka till Sverige. Jag behöver liksom bli "underhålld" kan man säga.. Och sen är det skönt att ha någon som vet vad man pratar om hela tiden, vilket Matilda gör i och med att hon varit här med mig och oss nästan hela sommaren :) Lite svårt att förklara allt men hoppas att ni förstår lite bättre nu i alla fall.

Och nu när jag ändå är igång så kan jag ju meddela att Cassie åkte hem inatt. Fy fan säger jag bara. Så van att träffa dig varje dag, jag har ju för i helvete bott med dig i nästan tre månader. Snart åker Sandra iväg från Alanya hon med.. Det känns verkligen som att en familj splittras. Vi har liksom hängt ihop i vått och torrt, helvete och heaven hela sommaren. Träffats typ varje dag, skrattat och gråtit, delat med oss av våra hemligheter och verkligen lärt känna varandra. Kommer sakna er otroligt mycket, och framförallt oss tillsammans. Har verkligen fått vänner för livet denna sommaren och funnit kärleken, tack för allt!

En bild på oss alla fyra;


Kommentarer
ulf thörnelöf säger:

Du kan väl underhålla dig med att ta körkort, till att börja med :)

2012-08-30 | 21:05:49
Dagge säger:

Emmy♥ Kommer sakna dig mer juu): Måste iallafall träffas ett tag innan du åker igen! (:
Förstår att ni är som en familj, vet ju hur ni var när jag och ovve va med, och de va ju i början..! Saknar er allihop♥

Svar: Daggi♥ Saknar dig nu och kommer göra det när jag åker igen! Vi får kötta! Jag kommer antagligen inte skaffa jobb i Göteborg då så kommer ha mycket tid. Ska försöka ta körkort också.. Ses snart! :D
Emmy Thörnelöf

2012-09-01 | 16:46:15
Bloggadress: http://mysweetestthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof