Back in Göteborg

Då var man tillbaka på hemmaplan.. Känns både bra och mindre bra. Tycker dock själv att det är dags att ta nya tag och börja fixa lite i mitt rum igen (göra klart det som påbörjats), söka jobb på plats och sådär. Ska bli kul att träffa de gamla godingarna också! Saknar dem. Så det blir utgång imon, dock blir det inget drickande för mig med tanke på min ekonomiska situation haha! Men sällskapet är ju awesome så det kommer att bli jättekul ändå :)
 
Jag vet att jag är SÄMST på att lägga ut bilder.. Skäms på mig. Och jag har sagt förr att jag ska bättra mig på den punkten men gör jag det, svar nej.. Problemet är att jag är lat och ska jag lägga upp en bild vill jag att den ska vara fin. Har ju en instagram där jag lägger upp lite bilder för de som är intresserade; emmythornelof
 
Okej, nu ska jag testa mig själv. Jag ska verkligen försöka att ta bilder imorgon och lägga ut här. Menn lovar inget (vill inte bryta ett löfte).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof