13

Idag är det den 13 och det betyder två saker. För det första är 13 mitt favoritnummer och för det andra är det EXAKT 4 månader kvar till jag sitter på planet till Antalya!

Är det bara jag som tycker det ska bli gött att vara ensam på alla hjärtans dag? Ett jävla whinande om det :P (var tvungen att göra en :P-gubbe där) Sen såååååååååå vet jag inte riktigt vad jag ska säga.. Ehm, har tränat tre dagar i rad (ojoj), ska laga massa mat i veckan, åka till Halmstad och sen sa jag softa stenhårt!
Kommentarer
Frida säger:

Jag gillar att vara ensam. Och har ingen erfarenhet att INTE vara ensam på alla hjärtans dag så jag känner inget. (:

2012-02-14 | 09:10:13
Bloggadress: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof