intressanta grejer

Snodde denna listan från thildazimmergren.blogg.se, har inget liv (:

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Jag stannar fan hemma idag.


Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
- Jag ringde pappa och frågade om han var hemma.


Vilket humör är du på?
- Uttråkad, trött och hungrig, roligt va?


Vad har du på dig just nu?
- Mina mjukisshorts, vitt linne och en vit typ virkad tröja.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Turkisk mat, har inte ätit det på jättelänge! :(


Hur mycket var din senaste lön på?
- Det var en bra fråga, ca 600 kr kanske?


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- En drink, hehe.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
- Stallet.se, haha! Jag var jordens nörd också.


Vad ska du göra ikväll?
- Kolla på en film och sitta lite vid datorn I guess.


Vilken låt lyssnar du på idag?
- Oj, många låtar! Arash - Arash, Drake ft. Rihanna - Take Care, Drake - Shot For Me, Chris Brown ft. Tyga - Holla At Me och Chris Brown - Oh My Love, Chris Brown - Cry No More är några av dem


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
- Lagade mat eller satt vid datorn tror jag.


Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
- Har inte fått någon idag och kommer antagligen inte få någon heller.


När fotade något senast, och vad?
- Det var i lördags hos Adrian, då fotade jag migsjälv och Dagge (thumbs up)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof