I'm bulletproof, nothing to lose!

Då var det dags, sista dagen på donken sen är jag fri! Det känns sjukt skönt att komma där ifrån och inte behöva tänka på det längre, men samtidigt vill jag ha pengar.. Jaja. Antingen får jag hitta ett nytt jobb elelr så får jag väl hoppas på det bästa :>

Det är nu den 14 januari och bara 5 månader kvar tills jag befinner mig i Alanya, jag cnmiwoghoqw när jag tänker på det! OMFG! Asså gud, finner inga ord ♥ Ska bli så otroligt jävla underbart att få komma härifrån, åka till en evig sommar och träffa alla goingar igen. Saknar dem faktiskt mycket :( Ne nu ska jag inte lipa över det, inte till er som förmodligen inte bryr sig iaf haha. Men till er som läsar min blogg, ni får ursäkta mitt tjöt om Alanya och allt mitt tjöt som kommer att dyka upp här, jag kan inte styra över det ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof