@ School

Goddag mina vänner! Nu sitter jag i skolan och har gjort det sedan 08:30 i morse. Har Samhäll B och skriver reportage, det går lite framåt. Fy så segt det var att gå upp i morse, försov mig också haha. Första dagen i skolan och hjärnan är inte på topp så att säga, men vad ska man göra åt saken? Jag satsar på något gott att äta när jag kommer hem och sen ska jag måla lite på min tavla. Lägger upp den här när jag är klar!

En stor sak, en viktig sak, inträffar idag. Idag börjar nämligen "mitt nya sunda liv" kan man säga. Ska försöka att träna tre gånger i veckan och bara äta typ chips/godis/läsk en gång i veckan. Yesyes, det klarar jag för det har jag gjort förut. Måste ju vara fit till sommaren 2012 ;)
På tal om sommaren 2012, eftersom att vi inte skrivit på papper på vår lägenhet än (bygget är försenat) så kollar vi (inte jag, men de andra haha) på andra lägenheter under tiden. Och guess what? Cassandra hittade en fetinglägenhet som jag vill haaaa! Lägger upp massa bilder och lite info i ett inlägg lite senare för er som är intresserade. Hoppas vi får den, hihi.

BTW: Min blogg är ju astråkig, lägger ju inte upp bilder alls typ. Får ta o skärpa mig på den fronten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min profilbild

Välkommen till min blogg! Mitt namn är Emmy och jag kommer från Lindome som ligger två mil söder om Göteborg. Skriver mycket om Turkiet, min vardag, tankar och upplevelser. Träffade min kärlek i Turkiet sommaren 2012 och har sedan dess spenderat ett år i turistorten Alanya. Flyttade tillbaka till Sverige i början på 2014. Vill ni komma i kontakt med mig så kommentera här på bloggen eller skicka ett mail!

Mail: [email protected]
Instagram: emmythornelof